۵ پاسخ

من استفاده کردم خیلی خوب بود رازی بودم

اول مطمئن بشید عفونت نداشته باشین

من قرص کلوتریمازول داخلی میزارم خیلی خوبه

من واژینال استفاده کردم دو دور خیلی‌ عالی بود

من عزیزم البته من دوسه بار بیشتر خارش نداشتم چهار پنج بار استفاده کردم واقعاااا خوبه خوب شدم

سوال های مرتبط