۲ پاسخ

به خاطر کولیک و رفلاکسشونه ،چون سطح شیب داره آروم میشن

ساعت طولانی بله .
منم همینجور بود تا اینکه به گهواره عادتش دادم

سوال های مرتبط

مامان منصف👶🏻🍭 مامان منصف👶🏻🍭 ۱۶ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۲ ماهگی