۷ پاسخ

اره دختره من جشن یک سالگیش باجشن دندونیش یکی سد

دختر من شب تولد یک سالگیش اولین دندونش زد بیرون

تا2 و نیم سالگی طبیعیه. بعضی‌ها دیرتر درمیارن

ناراحت نباش عزیزم پسر من 1سال و دو ماهگی درامد از 8ماهگی هی ورم میکرد تا اونموقع در امد

مامانم میگه من لثه هام ورم میکرده اما دندون نمیومده بیرون ورم میخوابیده دوباره چند وقت بعد ورم میکرده برده دکتر فک کنم یه ویتامین داده گفته اگه اینبار در نیومد بیار با تیغ خراش بدیم که خداروشکر دراومده

برای وزنش نمیدونم خب یکم کمه ولی دندون پسرم ۱۵ماهگی دراومد دکترم گفت تا۱۵وقت داره دیرتربشه دارومیده

ویتامین آ د مگه نمیدی؟

سوال های مرتبط