من بجات بودم میزدم معلوم نیس این وضعیت تا کی ادامه داشته باشه
عوارض واکسن هم نهایت ۲۴ساعته ک با استامینوفن حل میشه
من ک پسرم ن تب کرد ن درد داشت بعد واکسن بردمش پارک خیلی راه بردم
براپسرمنم چهارشنبه بود نزدم ولی تصمیم گرفتم تواین هفته ببرم بزنم تو شهر ما دوشنبه و چهارشنبه فقط واکسن ۱۸ ماهگی میزنن
برو سریع بزن بعد دیگه هرکی هرکی میشه واکسن بچت میمونه
من که نمیزنمچون خیلی اوضاع نابسامانه وقت واکسن ۱۸ماهگیش شده نمیزنم ولی
سلام عزیزم چطوری؟
اره حتما برو
منم بردمش
منم فردا میبرم میزنم اگه بار باشه
من پسرم نوبت واکسنش 3فروردینه نمیدونم تااونموقع چی میشه
بستست که
منمپسرم واکسن داره نزدم
من بردم باز نبود وگرنه میزدم 😩
عزیزم تاریخ تولد بچت چنده؟؟؟
عزیزم
همون اول بزار راه بره اگ نره تادوروزاذیت میش
برو بزن
منم احتمالا فردا ببرم بزنم نمیدونم این وضعیت تا کی ادامه داره . هفته قبل داشتم میبردم که شرایط اینجوری شد نبردم
حتما ببر
من میخوام فردا ببرم بزنم وضعیت که همینه جایی که نمیریم خونه نشین شدیم بزنیم زودتر خوب شن معلوم نیس تا کی وضعیت اینه حالا ببینم پیدا میشه یا میگن نیس
بزن راحت شه خیالت
من زدم شنبه بزن اصلا نفهمیدم پسرم شکر خداا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.