تخمک کشی یه بیهوشی ساده انجام میدن فوق فوق کل پروسه کار تا ریکاوری نیم ساعت طول می کشه اما خب دردش بستگی داره بعضی ها تخمک زیاد دارن هایپر میشن دردش یکم اذیت کننده اس یا مثله من تخمک هام کم بود دردم کم بود یکمم لکه بینی داشتم
آی یوآی دردنداره که تخمک کشی مثل پرزودی بعدش دردش انقدرنیست
اگه تخمک زیاد داشته باشی اره دردش زیاده..اگه کم باشه نه در حد پریودی..منم پیش افلاطونیان انجام دادم بار اول گرفت ولی متاسفانه ۷ماه مهمون دلم بود😔زایمان زودرس شدم
عزیزم شما عکس رنگی گرفتی؟؟
عزیزم من ی هفته پیش انجام دادم تازه 28تا هم تخمک داشتم ولی اصلا اونجور ک میگفتن نبود کلا ی ساعت بود دردس اونم در حد اینکه میخوای پریود بشی همین بعدش ک اصلا هیچی اصلا نترس و استرس نگیر
ایشالله طبیعی حامله بشی دکتربه من گفت بایدآی واف بشی منم انجام ندادم سه بارآی یوآی شدم نگرفت خدابدازهشت سال یه پسرداداونم طبیعی بدون دارودومی جلوگیری میکردم حامله شدم ولی نمونده قلبش نزدقسمت نبود
مندوبار تخمک کشی شدم ،اگ تخمکات زیاد باشه دردت بیشتره
سلام عزیزم ای یو ای درد نداره
ولی تخمک کشی درد داره ولی بستگی به فولی هات داره برای من ۲۵ تا بود یک هفته بستری بودم توی این یک هفته ۴گیلو کم کردم 😭وحشتناک بود
اصلا چیزی حس نمیکنی بعد بیهوشی در حد یه ربع درد شبیه پریودی میگیری و تموم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.