۴ پاسخ

اره منم ۴ماه خونریزی همش داشتم ماه ۵پریود شدم دیگه تنظیم شد ماه بعدش

من هنوزم لکه بینی دارم 🥴

اره من‌لکه بینی داشتم رفتم دکتز گفت ممکنه یه تیکه از جفت تو رحم مونده باشه واسم ازمایش بتا نوشت ولی سر ۴ ماهگی پریود شدم تا ۱۴ ۱۵ روز ادامه داشت بعد یهو خودش قطع شد فک کنم دیگه تنظیم شده باشه نیاز به یه پریودی کامل داشت

اره من بهد چهارماه قطع شد ماه بعدش پریود شدم

سوال های مرتبط