خانوما کسی بوده ۴-۵ ماه بعد سزارین بدنسازی بره؟

۲ پاسخ

من تازه ثبت نام کردم

دکتر به من گفت بعد 6 ماه برو قبلش ممکن بخیه ها پاره بشه
ولی خوب یه ورزش داره گهواره بعد سه ماه میخوام اون و انجام بدم

سوال های مرتبط