۶ پاسخ

بعد سزارین تا ۶ ماه اصلا نباید فعالیت سنگین کنی یا ورزش کنی اصلا

دکتر ب من گفت سه ماه

دکتر به من گفت ۳ماه بعد زایمان میتونی بری باشگاه.

تا ۶ ماه بعد تا قلب از اون میتونی ورزش سبک کار کنی پیاده روی و اینا بعد از ۶ ماه یواش یواش میتونی شروع کنی

بعد از سه ماه عزیزم میشه

هشت هفته بعد

سوال های مرتبط