۴ پاسخ

من هنوزنشدم

من بچه ی اولم همون ماه اول شروع شد بچه ی دومم الان۴ماهه هنوز نشدم

منم تو دوماه دوبار شدم بعدش دیگ نشدم تا آمپول پروستیژن زدم شدم دیگ این ماه رو نمیدونم چی بشه

اگر شیر خودت میدی تا وقتی شیر میدی نا مرتبه

سوال های مرتبط