بنظرم ۶ماه اوکیه
۵ تا ۶ ماه باید کار سنگین انجام ندی از ۳ ماه به بعد پیاده روی ملایم.
به من اینو گفت دکترم
ب من گفت دوماه بعد از زایمان
من بعد از سه ماه رفتم
من زایمانم طبیعی بود از هفته پیش که میشد ۷۲ روز بعد زایمان رفتم باشگاه
دریک گفت ۳ ماه ببعد ورزشو شروع کن
دکتر من گفت از بعد دوماهگی برو و میخام برم . مربیه گفت اول حرکات عمومی و سبک میگم بهت اگر دیدم وضع رحمت خوبه درد و اینا نداری بعدش تخصصی میگم بهت
فک کن از همین حالا بشه وقتشو داری بری؟ من که وقت دسشویی رفتنم ندارم
نمیدونم من تازه میخام برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.