۹ پاسخ

بنظرم ۶‌ماه اوکیه

۵ تا ۶ ماه باید کار سنگین انجام ندی از ۳ ماه به بعد پیاده روی ملایم.
به من اینو گفت دکترم

ب من گفت دوماه بعد از زایمان

من بعد از سه ماه رفتم

من زایمانم طبیعی بود از هفته پیش که می‌شد ۷۲ روز بعد زایمان رفتم باشگاه

دریک گفت ۳ ماه ببعد ورزشو شروع کن

دکتر من گفت از بعد دوماهگی برو و میخام برم . مربیه گفت اول حرکات عمومی و سبک میگم بهت اگر دیدم وضع رحمت خوبه درد و اینا نداری بعدش تخصصی میگم بهت

فک کن از همین حالا بشه وقتشو داری بری؟ من که وقت دسشویی رفتنم ندارم

نمیدونم من تازه میخام برم

سوال های مرتبط