۹ پاسخ

اره یعنی اذیت میشه؟

آره دقیقا

آره منم دقیقا همینجوریم همش تو پهلوهامه

آره منم همین حس دارم

دقیقااااا

اره من بین پاهام‌بالشت میزارم اوکی میشه
شما ک هفتت بالاتره تست کن ببین جواب میده

آره ولی من زیر پام بالشت میزارم بین پامم بالشته کلا شکمم جدا میشع از زمین فک کنم اینجوری خوب باشه پشتمم بالشته که بهش تکیه بدم امتحان کن

دقیقا منم

‌اره منم همین حس و دارم ولی له نمیشه جنین 😅

سوال های مرتبط