۴ پاسخ

وای چ حسه بدیه🥺
همه مون این حسو داریم🥲

منم همینطور

😄منم اینجوری ام

منم اینجوریم بعد بچه هم شروع میکنه لگد زدن میگن نکنه اذیته

سوال های مرتبط