۳ پاسخ

منم بعضی وقتا حس میکنم دست یا پاش زیر پهلوم له میشه

احتمال داره دست و پا باشه خو بچه میچرخه تو فقط فشار نیار

منم چپم پاهاشو احساس میکنم

سوال های مرتبط