خانوما کسی بوده تا هفته من حرکات بچه رو حس نکنه؟

۷ پاسخ

منم حس نکردم

اره و خییییلی هم عادیه
مخصوصاااا بارداری اول ک بدن هنوز نمیدونه چی ب چیه

تازه از الان به بعد باید انتظار تکون خوردن داشته باشی

ولی من هم دخترم هم این دوتا از ۱۷ هفته حس کردم البته ی قلم هنوز تکون نخورده

اره عزیزم جفتم قدامی

من از هفته ۲۳ کم کم متوجه حرکاتش شدم

من همچنان حس نمیکنم

اره من از 22 به بعد حس کردم

سوال های مرتبط