۶ پاسخ

برای منم دختره ولی پایین تکون میخورع

واس منم با پاس لگد میزنه اونجا رو.زیردلم گاهی درد میکرد که دکترم گفت چون با پاس بچه..همشم میرم سرویس فک میکنم ادرار شدید دارم میرم میبینم یه کمیه 😁

سلام مامانا من بچم هنوز هیچ تکونی نخورده چکار کنم

مال منم همون پایین میزنه

من که بارداری قبلیم تا اخرش حرکتاش همش پایین بود،بالا خیلی کم پیش میومد ضربه بزنه

برا من تازه ی هفتس یکم ب پهلوها و نافم میزنه
وگرن همش پایین بود

سوال های مرتبط