بنظر من کلا اقدام نکن
چون جنگ هست و هر دقیقه ی اتفاق استرست زیاد میشه
بنظرم اگه تنبلی دارید زیر نظر پزشک باردار بشید
برنامه هرلایف دانلود کن تاریخ پریودی و روزاشو بهش بده خودش هرماه روزای تخمک گذاریتو میگه
عزیزم بنظرم بارادر شدن الان اشتباهه صبر کن یکم اوضاع بهتر شه چون همش دچار استرس... میشی روی بچه اثر میذاره
اینکه میگی تنبلی داری دیر باردار میشی هم و... بخداتو این شرایط اقدام کنی بار اول میگیره ها 🤣🤣ریسک نکن اصلااا
من الان ۶ ماهه باردارم عزیزم
بنظرم فعلا دست نگهدار اون حس عذاب وجدانش درین شرایط کشور اصلا نمی ارزه دائم نگرانی استرس اصا معلومم نیست اوضاع چی بشه فک کن حتی الان اتفاقیم بیوفته حامله باشی ایا میتونی فرار کنی میتونی کاری بکنی..پس فعلا دست نگهدار
توروخدا تو این وضعیت اقدام به بارداری نکنید
درست میگیذ چون من شانس بارداریم خیلی کمه
با این وضعیت جنگی حوصله بچه دیگه داری؟
ممکن نمیتونم همش میگم از همین که هست مراقبت کنم چیزیش نشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.