۵ پاسخ

عزیزم رژیم جنسیت اصلا سخت نیست تازه از برنامه غذایی مهم تر اون داروهایی ک باید استفاده کنید برای اسپرم و اینا مهمه برو ایشالله ک همونی ک میخای بشه

جبهه گرفتن نداره مگه کسی بگه دختر می‌خوام جبهه میگیرن ک پسر خواستن جبهه گرفتن.داشته باشه

برو دکتر عزیزم من جاریم دوتا دختر داشت رفت دکتر دارومصرف کرد و رژیم کرد بچه سومش شد پسر

یکی از اقوام روز تخمک گذاری اقدام کرد دختر شد بچش
بنظرم اگر تصمیمت جدیه برو پیش متخصص که با ازمایش مشخص بشه اسپرم شوهرت ضعیف یا نه اگر ضعیف باشه بیشتر دختر میشه
بعدم رژیم پسرزایی بگو‌دکتر بده
من خیلی از اقوام رفتن و جواب گرفتن

عکس خودته؟

سوال های مرتبط