خانما ازچندهفتگی نوبت سزارین بزنم

۴ پاسخ

دیگه الان باید برات نوبت بزنه من هفته ی دیگه نوبتمه برام دعا کن 😬

خودتون انتخاب کردید ک سزارین باشید ؟
من به دکترم گفتم گفت دست تو نیست ک بگی طبیعی میخوایی یا سزارین 😐😐
میخوام دکترم و عوض کنم

از همین موقع ها باید دکتر برات تاریخ مشخص کنه دیگه

برا من دیروز نامه داد

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرام💑 مامان پسرام💑 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان جوجوممد🐥 مامان مامان جوجوممد🐥 روزهای ابتدایی تولد