ب نظرم بزار دکتر گوارش ببینتش
ممکنه گوارشش عفونی باشه
دوباره اسیر نشی ببری بیاری
حالا دیگ خودت میدونی
من بودم ک میمیوندم ی روزم
رضایت شخصی بده ببر خونه اللن وقت بیمارستان نیست
تو خونه کته و ماست بده انشالله ک رفع میشه
عزیزم یه روز دیگه هم بمون دختر من سه چهار روز بستری بود تا خوب شد بهش پدی لاکت و نئوزینک هم بده
چی شده عزیزم
چرا گیر کردی
فردا میتونی از دکتر خودش نوبت بگیری؟
الان تو بیمارستان سرم نمیگیره؟
کدوم شهری ؟ برای چی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.