هیچ کس نبود جواب بده
تو بیمارستان گیر کردم

۷ پاسخ

ب نظرم بزار دکتر گوارش ببینتش
ممکنه گوارشش عفونی باشه
دوباره اسیر نشی ببری بیاری
حالا دیگ خودت میدونی
من بودم ک میمیوندم ی روزم

رضایت شخصی بده ببر خونه اللن وقت بیمارستان نیست
تو خونه کته و ماست بده انشالله ک رفع میشه

عزیزم یه روز دیگه هم بمون دختر من سه چهار روز بستری بود تا خوب شد بهش پدی لاکت و نئوزینک هم بده

چی شده عزیزم

چرا گیر کردی

فردا میتونی از دکتر خودش نوبت بگیری؟
الان تو بیمارستان سرم نمیگیره؟

کدوم شهری ؟ برای چی

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی 🩵 مامان جوجه طلایی 🩵 ۱۶ ماهگی