من مارک زومر میدم برا شرکت عقابه
با یکم خامه و شیره خرما یا عسل قاتی میکنم خیلی خوشمزه میشه
برند زومر
بدون قند و نمک
چرا من دادم چی شده؟
من بهش از ۸ماهگیمیدم
برندjif
من از۸ماهگی دادم
از ارگانیک فروشیا گرفتم جلو چشمم کره شو در آورد
من دادم از اول ۱۰ ماهگی
منم دادم
نه پسرمن الرژی داره
لبنیاتی سر کوچمون خودش اونجا کره بادوم زمینی میگیره من از اون گرفتم
من دادم
منم میدم ولی خودم درست میکنم
من میدم
شیررضا
شیررضا من کلا همچیمو همین برند میگیرم
نه. بد مزه بود خودمم نخوردم. ولی دیدم اینجا میدن. شاید حساسیت زا باشه
من میدم
با دکتر هم مشورت کرذم مشکلی نداره
از ده ماه دادم
فقط حتما باید تست حساسیت بگیری
من دادم از ۱۱ماهگی
نه چون بشدت حساسیت زاس و زیر یکسال ممنوعه
من دادم چند بار چطور ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.