یعنی اینجا هیچ کس به بچش کره بادام زمینی نمیده😐😒

۱۸ پاسخ

من مارک زومر میدم برا شرکت عقابه

با یکم خامه و شیره خرما یا عسل قاتی میکنم خیلی خوشمزه میشه

برند زومر
بدون قند و نمک

چرا من دادم چی شده؟

من بهش از ۸ماهگی‌میدم
برندjif

من از۸ماهگی دادم
از ارگانیک فروشیا گرفتم جلو چشمم کره شو در آورد

من دادم از اول ۱۰ ماهگی

منم دادم

نه پسرمن الرژی داره

لبنیاتی سر کوچمون خودش اونجا کره بادوم زمینی میگیره من از اون گرفتم

من دادم

منم میدم ولی خودم درست میکنم

من میدم
شیررضا

شیررضا من کلا همچیمو همین برند میگیرم

نه. بد مزه بود خودمم نخوردم. ولی دیدم اینجا میدن. شاید حساسیت زا باشه

من میدم
با دکتر هم مشورت کرذم مشکلی نداره
از ده ماه دادم
فقط حتما باید تست حساسیت بگیری

من دادم از ۱۱ماهگی

نه چون بشدت حساسیت زاس و زیر یکسال ممنوعه

من دادم چند بار چطور ؟

سوال های مرتبط

مامان مامان وروجک مامان مامان وروجک ۱ سالگی
مامان سام کوچولو 🧡 مامان سام کوچولو 🧡 ۱۷ ماهگی
مامان میثم 🐣🍃 مامان میثم 🐣🍃 ۲ سالگی
مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی