کره بادام زمینی رو چجوری میدین به بچه هاتون

۶ پاسخ

من رو پنکیک میزنم

من توی فرنی میریزم البته خیلی کم

من موز و کره بادوم زمینی و مغزیجات و خامه رو قاطی میکنم میدم یا تو فرنیش یه قاشق میریزم

دختر من هيجوره نميخوره😐

زیر یه سال نباید داد

پسر من خالی میخوره🥴
البته با فندق

سوال های مرتبط

مامان مامان وروجک مامان مامان وروجک ۱ سالگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱ سالگی