به بچه هاتون کره بادام زمینی میدید؟

۵ پاسخ

خیلی دوست داره میخوره

سلام بادوم زمینی جزء الرژن های اصلی هست باید حتما تست حساسیت گرفته بشه
تو فرنی و پنکیک وحریره بادام اینجور چیزها من به پسرم میدم

آره

بله یکم با اب شل کن توی فرنی و چیزای مختلف بریز

بلییی

سوال های مرتبط

مامان مامان وروجک مامان مامان وروجک ۱ سالگی
مامان سام کوچولو 🧡 مامان سام کوچولو 🧡 ۱۶ ماهگی