۶ پاسخ

خیلی حساسیت زاست

بهتره ندی حساسیت خیلی بالایی داره

بله از هشت ماهگی مجازه ولی چون سنگینه یکسالگی ب پسرم دادم

کره بادام زمینی حساسیت زاس.
نمیشه

من از ۱۱ماهگی دادم خداروشکر حساسیت هم نداشته خیلیم دوس داره

اگه خواستی بدی خیلی کم بده تا چند وقت مطمعن بشی حساسیت نداره من هنوز ندادم

سوال های مرتبط

مامان مامان وروجک مامان مامان وروجک ۱ سالگی
مامان میثم 🐣🍃 مامان میثم 🐣🍃 ۲ سالگی
مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی