مامانا سزارین کردم.
تو لکه بینیم ترشح زرد میبینم طبیعیه؟؟

۳ پاسخ

من یچیزایی میومد لیز، زرد قرمز سیاه. هنوزم لکه میاد

بله خون ابه زرد و قهوه ای اینا طبیعیع

تا ۴۰ روز همه چی طبیعیه من یه چیزایی مثل نخ ازم بیرون میومد 😐انگار باقیمونده ضایعات زایمان بود

سوال های مرتبط