۴۰روزه سزارین کردم چرا لکه بینیم تموم نمیشه

۴ پاسخ

ای مسئول ای. دولت بی زحمت گهواره رو بازکنین مردیم از بیخبریییی لطفااااا

شاید عفونت داری برو دکتر. بهت امپول یا قرص بده. واسه منم اینطوری بود

مفنامیک اسید خوردی ببینی قطع میشه یا ن؟

دیگ کم کم تموم میشه عزیزم

سوال های مرتبط