شیرخشک رو هرکس یه چیزی میگه اگه حوصله گشتن دنبال شیرخشک و استرس پیدا نشدنشو نداری نان بگیر اگه نساخت برو دنبال اپتامیل ولی شیشه شیر اونت حرف اولو میزنه بعدش دکتر براون ایرانی بخوای بگیری بیبی لند بد نیست هرماهم عوض میکنی
عههه اخرش طبیعی زایمان کردی؟؟ نینی چندکیلو بود😍
بهترین شیشه شیر انتی کولیک دکتر برونز هست
بعدش فیلیپس اونت
نان کامفورت و شیشه شیر اونت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.