۷ پاسخ

ببخشید چرا من اون خط وسط شکم ندارم مگه میشه؟ ؟؟

مال منم همین جا میسوزه خسلی وقت نیست رفتم سونو همه چی خوب بود فکر کنم طبیعه،بخصوص موقع دراز کشیدن و دست به دسن شدن میسوزه

منم همینم بخاطر رشد بچست

شکم بند بارداری بزن فک فشار کمتر بشه

ازمنم میسوخت هنوزم میسوزه رفتم دکتر سونو کرد گف اب دوربچه یخورده زیاده شیرینی جات مصنوعی روحذف کن اگ بیشتربشه خدانکرده بهت دارومیدم

بچه رفته زیر دنده هات

نی نی داره بزرگتر میشه

سوال های مرتبط

مامان نیهان🫀🧿 مامان نیهان🫀🧿 ۱۰ ماهگی