خیلی خوشکله به ما هم بگو کجا خریدی🥲
وااای خدا چقد خوشگلههه
قبلا هم ازشون سفارش دادین؟
کیفیت محصول خوب بود؟
الان این لباس شماره چنده؟ وزن و قد پسرتون چنده؟
من ازین لباسایی ک منزلی طور هست گرفتم حالا یمقدار شیک تر. ازینا ک نخ پنبه هست
میگفتم ازین مدل بگیرم استفاده نمیشه مگه چندجا میریم یا چند بار میپوشم. اونا ک باشه از بعد عید توخونه تنش میکنم و از طرفی راحته بچه توش. ولی لباسی ک گرفتی خیلی خوشگله. من فازم اینطوره که بعد از یکسال براش مجلسی و رسمی طور بپوشم
وایی چ شیک از کجا گرفتی
عزیزم از کجا خریدی
چقد با مزه و کیوته کجا گرفتی گلم حضوری گرفتی یا از سایت گرفتی ؟
ای جان چ شیکه
مبارکش باشه
مبارک باشه قشنگه
به دلخوش تنش کنید
چه خوشگله مبارکه😍
عزیزم طبق ماه وسن سفارش دادی یا طبق شماره سایز لباس؟
از سایت خریدی ؟
مبارکش باشه عزیزم 😍😍میشه پیجشو بدی
مبارکش باشه 😍
از چه پبجی گرفتی عزیزم
قیمتش چقدر بود؟
چ نازه رسیده ب دستت؟
جنسش خوبه
پیجشو میگی
چ قشنگهه مبارکش باشه عزیزم
چقد قشنگه 😍
مباررررررکت باشه نویان جون😘
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.