۱۹ پاسخ

خیلی خوشکله به ما هم بگو کجا خریدی🥲

وااای خدا چقد خوشگلههه

قبلا هم ازشون سفارش دادین؟
کیفیت محصول خوب بود؟

الان این لباس شماره چنده؟ وزن و قد پسرتون چنده؟

من ازین لباسایی ک منزلی طور هست گرفتم حالا یمقدار شیک تر. ازینا ک نخ پنبه هست
میگفتم ازین مدل بگیرم استفاده نمیشه مگه چندجا میریم یا چند بار میپوشم. اونا ک باشه از بعد عید توخونه تنش میکنم و از طرفی راحته بچه توش. ولی لباسی ک گرفتی خیلی خوشگله. من فازم اینطوره که بعد از یکسال براش مجلسی و رسمی طور بپوشم

وایی چ شیک از کجا گرفتی

عزیزم از کجا خریدی

چقد با مزه و کیوته کجا گرفتی گلم حضوری گرفتی یا از سایت گرفتی ؟

ای جان چ شیکه
مبارکش باشه

مبارک باشه قشنگه

به دلخوش تنش کنید

چه خوشگله مبارکه😍

عزیزم طبق ماه وسن سفارش دادی یا طبق شماره سایز لباس؟

از سایت خریدی ؟

مبارکش باشه عزیزم 😍😍میشه پیجشو بدی

مبارکش باشه 😍
از چه پبجی گرفتی عزیزم
قیمتش چقدر بود‍؟

چ نازه رسیده ب دستت؟
جنسش خوبه
پیجشو میگی

چ قشنگهه مبارکش باشه عزیزم

چقد قشنگه 😍
مباررررررکت باشه نویان جون😘

سوال های مرتبط

مامان ایناس مامان ایناس هفته نوزدهم بارداری
مامان 🩵محمد امین🩵 مامان 🩵محمد امین🩵 ۱۰ ماهگی