۸ پاسخ

ضرری نداره،مشکل تیروئید ضررش بدتره

حتما تحت نظر دکتر غدد باش و هر ماه آزمایش بده که هی دوز داروت رو تنظیم کنه

من هرروز یه نصفه میخوردم جمعه ها کامل ک بعد ازمایش متخصص زنانم خودش دوزشو زیاد کرد شد شنبه تا سه شنبه نصف چهارشنبه تا جمعه کامل

سلام دوستان اونایی که مشهدی هستن لطفاً به من بگین برای ان تی کدوم سونوگرافی رفتین؟؟

منم میخورم ضرر نداره اتفاقا خوبه

سلام منم قرص ۱۰۰ میخورم حتما یه سر پیش دکتر غدد برو ، من قبل از بارداری هر روز به غیر از دوشنبه و جمعه میخوردم
ولی بعد از بارداری دکتر آزمایش داد بعد از روی نتیجه آزمایش گفت دوشنبه ها هم یک نصفه ای بخورم
الان فقط جمعه ها نمی‌خورم
چون توی چند ماه اول بچه تیروئید نداره از تیروئید مادر استفاده میکنه به همین خاطر ممکنه بالا و پایین شه تیروئیدمون

نه منم میخورم هیچ ضرری نداره که

آزمایش tsh دادی تو بارداری؟؟

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری