۳ پاسخ

من جدیدا آزمایش دادم عددش ۲.۱ بود قرص ۵۰ میخورم شنبه تا سه شنبه نصف قرص ناشتا چهارشنبه تا جمعه ۱ قرص کامل ولی باز مجدد ماه بعد باید آزمایش بدم و چک بشم

من ۵ بودم یک قرص کامل ۵ میخورم اما شما بزار دکتر برو بعد قرص شروع کن شاید نیاز باشه نصف قرص بخوری ، یهو خیلی عددت پایین نیاد از اونطرف خرابکاری بشه 😅

من عددش5هس لووتیروکسین 5مصرف میکنم

سوال های مرتبط

مامان مهدی مامان مهدی هفته سی‌وششم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی ۴ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته بیست‌ویکم بارداری