سلام کم کاری تیروئید دارم چه دارویی باید مصرف کنم

۴ پاسخ

لوتروکسین، اما بخاطر دوز مصرفش باید بری دکتر

برو پیش فوق تخصص غدد دوز داروتو تنظیم کنه سر خود هیچی نخور

گلم تیرویید خیلی خطرناکه مخصوصا برای بچه برو پیش دکترت راهنماییت میکنه

باید حتما بری پیش دکتر غدد

سوال های مرتبط

مامان ماهور مامان ماهور هفته بیست‌وپنجم بارداری