سلام دوستان من دندون درد شدید دارم چه دارویی مصرف کنم ؟

۶ پاسخ

بادکترت مشورت کن عزیزم نامه بده بری دندانپزشکی ک اونم فقد مسکن میده شایدم بخاطر کمبود کلسیمه و فعلا نیازی ب ترمیم نیس من از وقتی ک روزی یه لیوان شیر میخورم خیلی خیلی بهترشدن وقتی نمی‌خورم با درد میگیره

ژلی بی حس کننده ای هست استفاده کنم؟

دارو اصلا خوب نیست عزیزم

استامینوفن ۳۲۵ میتونی بخوری فعلا اولاش نمیتونی بری دندان پزشکی

سلام تا اول بارداری هستی برو درست کن

میخک و استامینیفون ساده رفتی برای آنتی ازط نامه بگیر بری دندون پزشکی

سوال های مرتبط

مامان مهدی مامان مهدی هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرن و آروان مامان آرن و آروان هفته بیست‌وسوم بارداری