۲ پاسخ

عزیزم منم دندون درد داشتم . حتما برو پیش متخصص دندانپزشکی زنان و زایمان . بهت اموکسی و استامینوفن میده ک هیچ خطری ندارع . من بعد کشیدم چون خیلی عفونی بود . کشیدن هم ضرر ندارع . اگر ک باید عصب کشی کنه برات پانسمان میکنه بعد زایمان پر میکنه . فقط زودتر اقدام کن ک عفونتش بدتر از کشیدنه

تا سه ماه اول هیچ کاری نمیشه بکنی میخک بزار رو دندونت

سوال های مرتبط

مامان شازده🌨️ مامان شازده🌨️ هفته سی‌وششم بارداری