عزیزم منم دندون درد داشتم . حتما برو پیش متخصص دندانپزشکی زنان و زایمان . بهت اموکسی و استامینوفن میده ک هیچ خطری ندارع . من بعد کشیدم چون خیلی عفونی بود . کشیدن هم ضرر ندارع . اگر ک باید عصب کشی کنه برات پانسمان میکنه بعد زایمان پر میکنه . فقط زودتر اقدام کن ک عفونتش بدتر از کشیدنه
تا سه ماه اول هیچ کاری نمیشه بکنی میخک بزار رو دندونت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.