از هفته ۱۸
۱۸ تا ۲۰ هفته بهترین تایمه
هفته 18تا 20
خانما من دکتر بهم گفته پنجشنبه هفته آینده برم
اون موقع میشم ۱۷ هفته و ۷ روز دقیقا
اوکیه اون موقع برم؟
۱۸ هفته تا ۲۲
۱۸ هفته به بعد بهترینه
سلام مامی. از لحاظ تئوری از هفته ۱۸ تا ۲۲ هست ولی در ایران بخاطر قوانین سقط قانونی( دور از جون همه جنین ها) میگن هفته ۱۸ برید.
از هیجده
تا نوزده هفته و دوسه روز
قبل اون کوچیکه
بعد این تایم هم دیره خب
۱۶ هفته بهترین تایمش ۱۸
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.