دوستان برا سونو آنومالی از چه زمانی میشه رفت

۹ پاسخ

از هفته ۱۸

۱۸ تا ۲۰ هفته بهترین تایمه

هفته 18تا 20

خانما من دکتر بهم گفته پنجشنبه هفته آینده برم
اون موقع میشم ۱۷ هفته و ۷ روز دقیقا
اوکیه اون موقع برم؟

۱۸ هفته تا ۲۲

۱۸ هفته به بعد بهترینه

سلام مامی. از لحاظ تئوری از هفته ۱۸ تا ۲۲ هست ولی در ایران بخاطر قوانین سقط قانونی( دور از جون همه جنین ها) میگن هفته ۱۸ برید.

از هیجده
تا نوزده هفته و دوسه روز

قبل اون‌ کوچیکه
بعد این تایم هم دیره خب

۱۶ هفته بهترین تایمش ۱۸

سوال های مرتبط

مامان خدا هرچی بخواد مامان خدا هرچی بخواد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان جوجه طلا مامان جوجه طلا هفته نوزدهم بارداری
مامان مهبُد و مهوا مامان مهبُد و مهوا ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شاهان 🥰💋 مامان شاهان 🥰💋 ۳ ماهگی
مامان آرزو مامان آرزو هفته سی‌ودوم بارداری