من نمازام یکی بود یکی نبود ولی واقعا از اول ماه رمضون که خوندم همه رو خیلییییی ارومترم،صلوات،الا بذکرالله تطمئن القلوب ،و…
و به این فکر کن ما اولین کسایی نیستیم که جنگ رو دیده بسپریم به خدا هیچ چیزی از اون بزرگترنیست
صلوات بفرست قران بخون
قلبت آروم میشه
و اخبار روهم زیاد دنبال نکن اگر استرسی هستی
جو اینجا هم مناسب نیست کمتر پیام هارو دنبال کن
صلوات بفرست. توكلت ب خدا باشه انشاالله پيروز اين نبرد ماييم
دعای یاسین و سوره فتح و دعای 14صحیفه سجادیه رو بخونین
و برای ظهور مولا دعا کنین چاره کار همینه فقط
با خوندن سوره های قرآن و ذکر الا بذکر الله تطمئن القلوب
منم خیلی استرس دارم قرار چی بشه چ اتفاقی بیفته
بالاتر از سیاهی رنگی نیست ک
الان ته تهشیم قشنگنم بدتر ازین نداریم
دیگه بدبخت تر از اینکه هستیم نمیشیم خیالت راحت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.