۹ پاسخ

من نمازام یکی بود یکی نبود ولی واقعا از اول ماه رمضون که خوندم همه رو خیلییییی ارومترم،صلوات،الا بذکرالله تطمئن القلوب ،و…
و به این فکر کن ما اولین کسایی نیستیم که جنگ رو دیده بسپریم به خدا هیچ چیزی از اون بزرگترنیست

صلوات بفرست قران بخون
قلبت آروم میشه
و اخبار روهم زیاد دنبال نکن اگر استرسی هستی
جو اینجا هم مناسب نیست کمتر پیام هارو دنبال کن

صلوات بفرست. توكلت ب خدا باشه انشاالله پيروز اين نبرد ماييم

دعای یاسین و سوره فتح و دعای 14صحیفه سجادیه رو بخونین

و برای ظهور مولا دعا کنین چاره کار همینه فقط

با خوندن سوره های قرآن و ذکر الا بذکر الله تطمئن القلوب

منم خیلی استرس دارم قرار چی بشه چ اتفاقی بیفته

بالاتر از سیاهی رنگی نیست ک

الان ته تهشیم قشنگنم بدتر ازین نداریم

دیگه بدبخت تر از اینکه هستیم نمیشیم خیالت راحت

سوال های مرتبط

مامان 🩷جانِ مادر🩷 مامان 🩷جانِ مادر🩷 ۲ سالگی