۷ پاسخ

بعد شیر دادن هر سری باید یکم از شیرتونو بمالید به سینتون شقاق نشید
توی بیمارستان همچی رو بهتون توضیح میدن اولین بار

اول از همه ضد شقاق ماتیلدا از الان بزن که ترک نخوره و خون نیاد سینه ات

وای خیلی دردناکه من سر پسرم کامل غش میکردم الانم‌انگار باز همونه درد داره میسوزه

بچه اگه سینه رو درست بگیره خودت متوجه میشی وقتی درست تو دهنش نباشه صدا میده یا اینکه سر میخوره از دهنش...

هرکاری کنی بازم شقاق میگیری چون یه مدت سینه حساس میشه

حتما بعد هر شیردهی پماد ضد شقاق بزن
بعد پد یذار تا شیردهی بعدی
اینکه سینه تو دهن بچه باشه بازم ممکنه شقاق ایجاد بشه

اون هاله دور سینت باید قشنگ دهن بچت باشه تا نوک سینه کامل به کام بچه کشیده بشه بتونه قشنگ شیربخوره بعدشم بیشتریا سر سینشون زخم میشه که با همون شیرت چربش کن اگه خوب نشد از پماد استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سید علی مامان سید علی روزهای ابتدایی تولد
مامان محیا مامان محیا روزهای ابتدایی تولد