۲ پاسخ

دکترا میکن تا ۵،۶روز طبیعیه

میگن تا یک هفته پی پی نکردن طبیعیه و دخالت تو پی پی کرذن نکنید
اگر مدفوعش سفت و سیاه مثل بعبی بود اون یبوست هست و باید دارو بخوره وگرنه طبیعیه
هر بچه ای هم متفاوته یکی روزی یبار پیپی میکنه یکی روزی ۵بار مهم اینه اشتهاش خوب باشه و خوب هم وزن گرفته باشه

سوال های مرتبط