دکترا میکن تا ۵،۶روز طبیعیه
میگن تا یک هفته پی پی نکردن طبیعیه و دخالت تو پی پی کرذن نکنید
اگر مدفوعش سفت و سیاه مثل بعبی بود اون یبوست هست و باید دارو بخوره وگرنه طبیعیه
هر بچه ای هم متفاوته یکی روزی یبار پیپی میکنه یکی روزی ۵بار مهم اینه اشتهاش خوب باشه و خوب هم وزن گرفته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.