صدک و ایناش که خوبه
وزن بچه خوبه فقط آب دور بچه زیاده دیابت داری؟
برا ۳۰ هفته عالیه
سلام عزیزم اوکیه همه چیش فقط گفته مایع امنیوتیک یکم افزایش یافته که در حد یکم خطر ناک نیست و اگه مصرف مایعاتت خیلی زیاده متوسط کن ولی با پرشکتم صحبت کن
عزیزم تغذیت روزیادکن
ی خورده کمه فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.