۶ پاسخ

صدک و ایناش که خوبه

وزن بچه خوبه فقط آب دور بچه زیاده دیابت داری؟

برا ۳۰ هفته عالیه

سلام عزیزم اوکیه همه چیش فقط گفته مایع امنیوتیک یکم افزایش یافته که در حد یکم خطر ناک نیست و اگه مصرف مایعاتت خیلی زیاده متوسط کن ولی با پرشکتم صحبت کن

عزیزم تغذیت روزیادکن

ی خورده کمه فک کنم

سوال های مرتبط

مامان نیل مامان نیل ۸ ماهگی
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان نگار مامان نگار هفته چهلم بارداری
مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جانم پسرم مامان جانم پسرم هفته سی‌وسوم بارداری