۵ پاسخ

سایز صفر کم بگیر مخصوصن سرهمی اصلا صفر نگیر زود کوچیک میشه و کوچیک هس من سایز یک برا پسرم خریده بودم تا یکماه اندازش بود

عزیزم لباس از سایز ۱ بخرقشنگم سایزصفر یه کار نمیاد
۱دست ۱۹تیکه بخر قشنگم
۲دست جلودکمه ایی
۲دست رکابی
۱دست سرهمی قشنگم
باچنددست لباس ازسایز ۲ بگیر بعد ۴۰روز بچع درشتی و ریزیش مشخص میشه لباس براش بخر

لباسم من ی دست سایز صفر خریدم بقیه یک و دو.بنا ب تجربه بقیه ستیز صفر زیاد کارایی نداره البته بستگی ب جثه بچه هم داره

بسلامتی عزیزم پیشاپیش مبارکش باشه 😘ساک.لباس.حوله.دستمال خشک کن.شیشه شیر و پستانک.شیر دوش.ناخن گیر.فین گیر.شامپو سر و بدن.زیر انداز.دستکش و پاپوش و کلاه.مای بی بی

سرهمی سایز صفر یکی ۲تا
سایز یک ۲،۳ تا

سوال های مرتبط

مامان شایان و تودلی مامان شایان و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری