۶ پاسخ

باز تو خوبه میشینی سرگرمش میکنی😃 من حوصله سرگرم کردنشو ندارم متاسفانه

دقبقا مخصوصا ماهایی که یه بچه داریم

من پسر از ۷ بیدار میشه مثل اسب میدوعه تا ۱۲ شب ینی آرزو داشتم که میرفت مدرسه

وااای اتفاقا الان به همین فکر میکردم
استرس
بی خوابی
نگرانی
به اینه اضافه بشه یکی که مدام رو مخته

میشه درخواست بدی

من اونیکی اکانتو دارم می کم چرا این دختر نیست

سوال های مرتبط