من میدم
من سمیلاک خارجی میدم هر ماه یه کیلو زیاد میکرد تا ماه اخری که هفصد گرم زیاد کرد
من به بچم سیمیلاک نئوشور دادم بعد اینقد میخااااابید شب تاصبح بیدارنمیشد روزا همش خاب بود و شیر کم میخورد و وزنم نگرفته بود
دیگه زدم چت جی بی تی پرسیدم گفت این شیرخشک کلا خارجیه و تو ایران فقط بسته بندی میشه و کالریه بالایی داره باعث میشده بچه احساس سیری کنه و اگر وزن نداده بهش شیرخشک مناسبی نیست براش قطعش کردم قشنگ بیدارمیشه شیر میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.