کیا به بچه اشون شیر خشک سیمیلاک میدن؟؟

۳ پاسخ

من میدم

من سمیلاک خارجی میدم هر ماه یه کیلو زیاد میکرد تا ماه اخری که هفصد گرم زیاد کرد

من به بچم سیمیلاک نئوشور دادم بعد اینقد میخااااابید شب تاصبح بیدارنمیشد روزا همش خاب بود و شیر کم میخورد و وزنم نگرفته بود
دیگه زدم چت جی بی تی پرسیدم گفت این شیرخشک کلا خارجیه و تو ایران فقط بسته بندی میشه و کالریه بالایی داره باعث میشده بچه احساس سیری کنه و اگر وزن نداده بهش شیرخشک مناسبی نیست براش قطعش کردم قشنگ بیدارمیشه شیر میخوره

سوال های مرتبط

مامان عسلی(ماهلین) مامان عسلی(ماهلین) ۱ سالگی
مامان قلقلی💓💙💙 مامان قلقلی💓💙💙 ۱۵ ماهگی