خانوما بچه چند کیلو باشه باید سزارین بشه؟

۵ پاسخ

عزیزم سونوی اخر چند کیلو بود

من پرسیدم گفتن بالای ۴ یا ۴ونیم اول میزارن درد بکشه بعد اگر نشد میبرن سزارین چون هستن کسایی که بچه ۴ کیلو رو طبیعی به دنیا اوردن

چهار بالا

عزبزم من خاهز زاده شوهرم 4 کیلو رو طبعی اورد بستکی ب طرف داره ک چقد دهانه رحم باز شده باسه ولی ببشتر از 4 فک کنم دیکه سزلرین میکنن خطرناکه چون

بالای ۴ کیلو

سوال های مرتبط

مامان رامان🩵👼🏻 مامان رامان🩵👼🏻 ۱۲ ماهگی
مامان قلب کوچولوم💙 مامان قلب کوچولوم💙 ۹ ماهگی