عزیزم سونوی اخر چند کیلو بود
من پرسیدم گفتن بالای ۴ یا ۴ونیم اول میزارن درد بکشه بعد اگر نشد میبرن سزارین چون هستن کسایی که بچه ۴ کیلو رو طبیعی به دنیا اوردن
چهار بالا
عزبزم من خاهز زاده شوهرم 4 کیلو رو طبعی اورد بستکی ب طرف داره ک چقد دهانه رحم باز شده باسه ولی ببشتر از 4 فک کنم دیکه سزلرین میکنن خطرناکه چون
بالای ۴ کیلو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.