بستگی داره شرایط هر نوزادی متفاوته مورد داریم رفته موردم داریم مرخص شده
سلام کسی تو هفته 26زایمان کرده؟
امپول بتامتازون نزده باشی اکثرا میره بدنش کبود میشه ولی بزنی نه نمیره
مونده به بچه بچه هست ۴۰هفته هم به دنیا میاد میره دستگاه بچه هست همون ۳۵هم میاد نمیره
دوست من کیسه ابش پاره شد مجبور ب زایمان کنه،بچه دستگاه نرفت اکی بود وضعیتش
من بچه خواهرم ۳۵ هفته دنیا اومد خوب بود فق یکم رنگش قرمز بود بعد ی ماه عین ی عروسک شد کاملا سالمم بود و دستگاه نرفت
فک کنم برہ
37 ھفتہ کاملہ بچہ
اگه امپول ریه نزده باشه اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.