پسر من رفت
بستگی ب ریه داره اگ مشکلی نداشته باشه نمیزارنش بعضیا میبینی از ۳۷هفته ب بعد زایمان میکنن ولی بازم بچه میره دستگاه
جاری من ۳۵ هفته دوقلو زایمان کرد خداروشکر بچه ها دستگاه نرفتن
من بچه اول ۳۵هفته بدنیاآمدنرفت دستگاه
دختر خاله من ۳۶ هفته 4 روز زایمان کرد بچه دستگاه نرفت البته آمپول ریه زده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.