بنداز بره بابا کی تواین موقعیت حاملع میشه
تو راضی، شوهرت راضی گور پدر ناراضی🫣
دیگه جلوگیری طبیعی و ریلکس یعنی خود خواستن. خدا خواسته دیگه چ صیغه ای😂
اگ برا خودت سخت نباشه اتفاقا خوبه باهم بزرگ میشن
مبارکه گلم
دیگه نظر ما مهم نیس😄مبارکه نه خوبه دیگه تا اون ب دنیا بیاد اینم بزرگتر میشه سختی هم داره زندادش منم دقیقا دختر یسالو نیم بود حامله شد
خب بچت کوچیک بود چرا آوردی ؟؟
مث منی 😂
اگه مشکل مالی ندارین خیلی اوکی هستین شوهرت کمکت میکنه نگهدار ولی اگه اینارو نداری اشتباهه خودتو درگیرش نکن
الان جنگ و وضعیت به کنار از نظر مالی اگه اوکی هستی و خودت توانایی داری اشکال ندارع دیگه وقتی جلو گیری طبیعی داری همینه دیگه
اگه نمیخواستی نباید میزاشتی ولی حالا که شدی نگهش دار گناه داره سقط کنی
چرا دیگه بچه ت کوچیکه
اگه خیلی نگران بودی و صد درصد نمی خواستی باید پیشگیری میکردی
حالا هم مبارکت باشه به سلامتی انشالله
مبارکت باشه دیه کاری که شده گناه داره سقط کنی
نگه دار خدا لایقت دونسته که دوباره مادر بشی
چرا کوچیکه خیلی سخته واقعا اگه بچه ت آرومه ک خوبع
از پسش برمیای ولی کاش تو این شرایط جلوگیری میکردی
كوچيك كه هست الكي اميد نميدم روزاي سختي در پيش داري
چرا کوچیکه باید جلوگیری میکردی حداقل دوسالش بشه
نه عزیزم مشکلی نیست از پسش بر میای تو قوی هستی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.