۱۷ پاسخ

پودر سیر میزنی تو غذاش تو این سن؟؟؟؟؟
بنظرم متخصص تغذیه تو عوض کن وگرنه گوارش بچتو داغون میکنی

گوشت لوبیا ام نمیتونه بجوعه حتی اگ قورتشونم بدع ممکنه بمونه سر دلش

اصلا ایمن نیس ولی نوش جان

اون لوبیا ها خیلی بزرگه بهتر له کنی اگرم میتونه قورت بده معدش اذیت میشه اونجوری

من پسرام هشت ماهشونه میتونن غذای انگشتی بخورن؟

ایمن نیس که عزیزم بهش ندی بهتره

وای چه تحملی داری
من کلی حرص خوردم از کامنتا

پسر منم غذای میکس شده و شلو دوست نداره

عزیزم دکتر تغذیه پیش کی میبری

عزیزم اینا چین

نوشجانش عزیزم

اون گرد ها سیب زمینیه ؟ حس میکنم بافت نرمی داره و بچه دوسش داشته باشه

نوش جانش منم به بچه‌هام دادم و کلی استقبال کردند

ادویه که زیر یکسال ممنوعه اگرهم بخوای استفاده کنی فقط زردچوبه مجازه چجوری متخصص گفته پودر سیر بزن😐

بچه ۷ ماهه میتونه اینارو بخوره ؟؟ تو گلوش نمیمونه ؟؟ مگه دندون داره ؟

نوش جانش
خودش برمیداره میخوره؟ من هنوز ندادم انگشتی رو
فقط بسکویت میخورن

از چندماهگی غذای انگشتی میدی؟نمیپره تو گلوش؟

میشه بگی چیاهستن؟؟

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا ۱ سالگی
مامان هیرا🫀 مامان هیرا🫀 ۱۲ ماهگی
مامان آرِن مامان آرِن ۹ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۹ ماهگی
مامان zhivan🐬🫧 مامان zhivan🐬🫧 ۱۲ ماهگی
مامان اِلای مامان اِلای ۹ ماهگی