خطرناک نیست بنظرتون؟

تصویر
۱۵ پاسخ

راحع ب لک هرکار میکنم نمیتونم

مامان گرشا جون میشه پی وی پیام بدید

اینو میزنی وارد میشی اون برنامه رو نصب میکنی کدمعرف طرف روشه اینا الکیه برای کد معرفه

همه اش الکیه نزن

یعنی اینترنت هیچ وقت وصل نمی‌کنن

دامنه آدرس همه ی سایت های دولتی ir. هست
دولت هیچ وقت از com. استفاده نمیکنه

الکیه. نزن

تلگرام با پروکسی میتونی وصل شی؟

درسته عزیزم..سخنگوی دولت توی تلویزیون اعلام کرد نت برای همیشه ملی شده.. کسایی که میخوان اینترنت جهانی داشته باشن باید توی همین سامانه احراز هویت کنن بعد میتونن اینترنت جهانی داشته باشن.. یجوری کردن که با این کار همه جوره آماره طرفو دولت داره دیگه نمیتونه توی فضای مجازی در مورد دولت بد بگه..

اینا اگه میخاستن اینترت بدن که قطعش نمیکردن

نزن هک میشی اگه ایطوری بود همه میزدن

نزنیا

هست.

این چیه؟

نه نه نزن

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته دوازدهم بارداری
مامان آروین مامان آروین ۴ سالگی
مامان شهریار🦩🥑🍯🧿 مامان شهریار🦩🥑🍯🧿 ۳ سالگی