کاشکی منم از لاغری زجر میکشیدم ولی دارم از چاقی زجر کش میشم
کاش مشکل ما هم مثل تو بود کاری نداره که بشین قشنگ چلو،پلو کباب بزن بر بدن
کاش نیشد منمکاز لاغری زجر بکشم
ن عزیزم نخور شیرت مسموم میشه زنداداشم قبلن گین اپ خورد وبچه داره بود وشیره میده بچه استفراغ کرد بردش دکتر بش گفت چ داروی میخوری وبچه اینجوری استفراغ میکنه گفت فقد گین اپ برای چاقی گفت خیلی خطرناکه شیررر مسموم میکنه
مشکل منم اینهههه
دوس دارم 60کیلو بشم توپر میشم
الان 50کیلو ام 🥲💔
واقعا منم ب سرم زده برم گین اپ بخرم
با غذا خوردن چاق نمیشم💔🥲
پودرجوانه گندم خوبه بخور
منم دقیقا از لاغری بعد زایمان رنج میبرم
بس ک دست تنهام و این بچه با ریفلاکس و الرژی و بدغذاییش زحمت داره
خداروشکر البته ولی واقعا سختع
کاش دغدغه منم این بود که چاق بشم 😒
چند گرفتی گین آپ و؟؟ منم میخام بخرم
هرچی گیرت اومد بخور من که رژیمم جای منم بخور🥹🥹
نه خوب نیس توشیردهی
ببین از غذا خوردن لذت ببر
قشنگچاق میشی مثل ما😅
یعنی لذت این روزای من غذا خوردنه شب به امید و ذوق اینکه فردا چی بخورم میخوابم🤣
وای من بدتر منی چقدتپل بودم وپوست صورتم کشیده بود الان لاغر وشل اعصابی نمونده ازبس خودم ونگاه کردم
حالا ما دلمون ميخواد لاغر شيم
شب براي خودت معجون درست كن شيرو موز و مغزيجات بخور يماهه تپلي ميشي 😅ساندويچ همبرگرم جوابه
كلا هرچي هله هوله هست و بزن بر بدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.