بنظرتون شیرخشک اپتامیل پیدانکردم جایگیزینش چ شیرخشکی خوبه بگیرم؟؟؟

۱۵ پاسخ

ببلاک خوبه

من سوپرامیل میدم وقتی‌گیرم نیاد مجبوری نان میگیرم اپتامیل خوشم‌نمیاد به دوتا پسرام‌نمیساخت بوی بدیم‌میده

نان یا بیومیل من بعد آپتایمل بیومیل پلاس دادم بعدشم نان

تروویتال عالیه

اپتامیل pdf بده اگه نبود

گیگوز یا ببلاک

من نان میدم

من پنج تا دارم حیف تهران نیستی

نان
یا بیومیل

گیگوز

نان به آبتامیل نزدیکه

چه تعداد میخوای آدرس بده ارسال کنم

دکتر داروخانه اشناعه گفت نان بده ولی چون چرب و سنگینه مقدار کمتر بده

همه شیر خشکا خوبن بستگی داره چی ب بچت میسازه

دکتر به من گفت آپتامیل پیدا نکردی تروییتال بده

سوال های مرتبط

مامان گـــردالـوووو👧🏻♥️ مامان گـــردالـوووو👧🏻♥️ ۱۷ ماهگی