ببلاک خوبه
من سوپرامیل میدم وقتیگیرم نیاد مجبوری نان میگیرم اپتامیل خوشمنمیاد به دوتا پسرامنمیساخت بوی بدیممیده
نان یا بیومیل من بعد آپتایمل بیومیل پلاس دادم بعدشم نان
تروویتال عالیه
اپتامیل pdf بده اگه نبود
گیگوز یا ببلاک
من نان میدم
من پنج تا دارم حیف تهران نیستی
نان
یا بیومیل
گیگوز
نان به آبتامیل نزدیکه
چه تعداد میخوای آدرس بده ارسال کنم
دکتر داروخانه اشناعه گفت نان بده ولی چون چرب و سنگینه مقدار کمتر بده
همه شیر خشکا خوبن بستگی داره چی ب بچت میسازه
دکتر به من گفت آپتامیل پیدا نکردی تروییتال بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.