نوزادم دماغش کیپه گاهی سرفه می‌کنه چیکار کنم چی بدمش

۵ پاسخ

منم قطره ریختم بعد با پاف بینی تمیزش کردم
عادیه عزیزم

منم دخترم همینجوره قطره سدیم کلراید میزنم واسش

قطره بریز تو بینیش با فین گیر بگیر
یا از شیرت بریز تو بینیش
ادسه کنه میاد بیرون باز میشه

قطره سدیم کلراید استفاده کن براش
اگر سرفه زیاد میکنه حتمااااااا ببر دکتر

سلام عزیزم چن روزس

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی